Utmaning

Utmaning


1. Vad åt du till frukost?
Thékaka med skina och 2 koppar kaffe.

2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.



3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Kusin Jossan

4. Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Grå

5. När var du arg senast?
Någon gång under dagen när flickorna bråkade och allt.

6. Ditt bästa minne från skoltiden?
Studenten? ;-) Nä det finns många fina minnen.

7. Ditt sämsta minne från skoltiden.
Nä vi blev påkomna med att ha druckit alkohol och lärarna ringde hem?

8. Yoga eller löpning?
Sitta still. (Alltså inget)

9. Spaghetti Bolognese eller Oxfilé provencale?
Oxfilen låter god.

10. Vilka tidningar läser du regelbundet?
Ingen regelbundet nu. Inte ens Bohuslänningen som jag betalar massa för läser jag.

11. Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film... your choice.
No one

12. Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Jag kan missa alla program. Men är jag hemma ser jag på allt!!


13. Vem är du avundsjuk på? Eller vilka?

Jag är aldrig avundsjuk på någon. Väldigt skönt. Unnar alla det bästa! (Fint va?)

14: Din bästa revansch?

Hmmm får tänka på den...

15. Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Pass


16. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Sniglar och  inälvsmat.


17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Pass

18. Kaffe eller te?
Kaffe!

19. Skostorlek?
37/38

20. Hur ofta är du på IKEA?
Har varit lite dålig på IKEA-besök nu, men oftast 1g/mån ibland mer.

21. Om du hade fem miljoner över... vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Jag skulle köpa en fin tomt och bygga ett nytt hus med alla finesser och gott om rum. Och en liten motorbåt skulle vara fint med. Och, och, och....

Nu utmanar jag er alla som läser!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag snodde den..:)

2008-08-06 @ 18:16:12
Postat av: Kaffe eller te-frågan

Hittade du utmaningen hos Fotbollsfrun? I så fall har du glömt radera hennes svar (Just nu; kaffe för att få bajsa.)



Känns inte likt dig att skriva så ;-)

2008-08-06 @ 19:39:20
Postat av: Frida

Haha! Ja det stämmer, inte helt likt mig. Men ett bra svar ändå. ;-)

2008-08-06 @ 20:51:36
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0