Utklassad!

Spelade Memory med Alice nu. Jag sa med en gång när jag såg att det typ var 50 brickor att hålla koll på, att jag skulle förlora. Blev snurrig bara jag tänkte på att minnas vart korten låg.

Mycket riktigt, jag blev utklassad! BIG TIME! Jag fick 3 par, men bara för att hon fuskade å mina vägnar. Hon tyckte synd om sin mamma.....
Men självklart vart hon glad över att vinna med.


Men Momory är verkligen inte min grej!

Elias klättrade över mig som en galning och skulle hjälpa till med alla kort.
Min Prins....

Alice tycker att det är roligt att ta kort.

Nu är det bara vi tre hemma. Linnéa sover hos ma o pa. Det är underbart skönt att dela på dem lite ibland. Känns skönt att skolan/dagis börjar på mpndag, vi behöver det allihop.

Nu ska jag jaga en sen middag. Vi åt på MAX idag när vi var i Trollhättan. Mumsigt.

Fyndade massa fint till tjejerna på JC. 70% rea. ME LIKE!

Vänner, glöm inte ME&I-partyt på lördag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja småungar verkar va kungar på memory. Jag har nog aldrig vunnit över Pontus, och ingen annan i familjen/släkten heller. Skitunge! :-)



Fina ni är tillsammans!

2008-08-12 @ 20:52:54
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Alice är duktig på att ta kort oxå:) Jättefina!

2008-08-12 @ 21:18:39
Postat av: Lena

Jättefina Kort!! Barn är riktigt grymma på memory. Rasmus vinner ALLTID storslaget över sin mamma =)

2008-08-12 @ 22:29:02
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0