Tokshoppat!

Herre vad vi har handlat!
Så mycket kläder så det inte är klokt. Och alla i familjen är nöjda med sina fynd.
Hade tänkt att ta kort på alltihopa men när vi drog bort alla lappar så åkte allt i tvätten så det blev inget kort.

Till mig shoppade jag, svart skinnjacka, snygga skor från Björn Borg, jeans, mys/träningsbyxor, massa t-shirts, t-shirtklänning, trosor, huvtröja, cardigan och säkert en massa annat.

Jocke köpte jättesnygg svart skinnjacka, jeans, t-shirts i massor, snygga tröjor, kofta, keps, kallingar, strumpor, huvtröja, datamus, hammare, såg och en massa annat med.

Flickorna fick såklart massor med snygga kläder! Jeans, tröjor, klänningar, soft-shelljackorm, fleecetröja, MASSOR med nya trosor, pyjamasar, ritblock, pysselböcker mm mm.

Till Elias tyckte jag inte att det fanns så mycket, eller så kollade jag inte för noga heller. Men en snygg t-shirt, plyschbyxor, go filt, nappflaska, skedar, leksak fick han.

På tal om den lille Mannen, så har han uppfört sig exemplariskt på shoppingturen. Men inte sovit på hela dagen. Bortsett från en halvtimma i bärselen på pappa under shoppingen.
Han sov inte på bilresan ner, trots att han normalt ALLTID sover den tiden, men inte i bilen. (2 timmar) Och inte en blund på hemvägen heller. Så nu efter badet var han gott trött och slocknade på en kort minut. Tänk om han kan sova hela natten?! *drömmer*

Joakim som ALDRIG skulle sätta sin fot på GEkås är numera frälst tror jag! Han var helt förundrad över hur billigt det är. Och trots att vi kom upp i ofantliga summor, så fick vi MASSOR verkligen.
Vad har ni hittat på?

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad kul att fynda så!!! Vill med åka ner SNART =)



Jag har varit hos farbror doktorn idag med stackars Millisen. Öroninflammation hade hon stackarn så det blev penicillin och inhaltor så att luftrören vidgar sig igen =( Nu vet jag va det är iaf.



Hoppas att vi båda får sova inatt!!



Massa kramar Lena.

2008-08-29 @ 22:51:35
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0