Stor men liten...

Alice vill helst vara hemma på nätterna med mamma och pappa. Hon njuter av att vara lite ensam med oss ibland tror jag. Och hon behöver det. Hon är rätt "trotsig" och testar en hel del just nu. Så lite egentid för mellanbarnet är inte fel.


Bara få ligga i mammas famn när Elias har somnat och bli kliad på ryggen!
Den här ungen är för underbar alltså. Snart 5 år.... Lilla gumman.

När vi mös så här gott i soffan fick jag att MMS av min kära kusin Jossan som fick en liten dotter för en vecka sedan. 2700 g liten Tova!! Hon skickade en bild på underverket och då skickade jag den här på oss tillbaka... Vänta några år!

Är så glad över mina tjejer. Ja min kille med förståss!

På tal om tjejer. Var ju inne en sväng på Lindex. Och vilka fina kläder det finns till små bäbisflickor! Pojkavdelningen är ju ganska fattig måste jag säga. Jag höll på att svimma när jag såg den här godingen!
 
Var nästan tvungen att köpa den, men Elias hade nog inte uppskattat den. ;-)  Men så fin!!

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Ser mysigt ut med stumpan i knät. De behöver verkligen vara små ibland. Nora är lika dan. Vad fin hårfärg du skaffat dig. Du passar i både blont och brunt. Mina goa tjejer är nu i USA vad jag saknar dem. Kommer gärna på Mi and i partyt den 16. Liam är bättre så vi är hemma nu.



Kramar Lisa

2008-08-05 @ 23:13:52
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Angelica

Ja, det är faktiskt förskräckligt vad dåligt det är med pojkkläder jämt! Kommer ihåg när P var bebis. Helt hopplöst! Och när man skulle försöka fynda på rean så fanns det typ ett ställ med pojkkläder och 5-6 ställ med flickkläder. morr



Fina tjejer i soffan!

2008-08-06 @ 08:31:13
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0