Onsdag eller?

Jag är helt veckovill, vad är det för dag? Tänker efter och det måste ju vara onsdag. Men det känns konstigt. Känns mer som en söndag, eller kanske en torsdag?

Är sommaren slut nu?

Elias kämpar som en tok här på golvet intill. Han ligger på en filt på mattan och då är det svårt att åla, han drar sig, ål/kryper och snurrar som en galning. Slår huvudet i bordsbenet, smakar på det lite....

Jag tror att vi kommer att få fullt upp med den här mannen. Underbara unge.

Har kännt mig lite deppig den sista tiden. Beror på vädret kanske? Eller en 30 årskris?
Jag tror att jag skulle behöva en hobby. Var och hur hittar man en sådan när man är 30 år?! Förslag?

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Häng med på slversmedskurs... Det kan vara kul. Eller någon inredningskurs. Jag tänkte försöka gå några kurser nu när jag är föräldraledig. Vad gillar du att göra???? sminkkurser kanske??



Bra att göra något för egen del Lisa



2008-08-06 @ 19:41:32
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: lollo

Johan sa exakt samma sak häromdagen !! jag måste skaffa mig en hobby ... jag gick förbi dig förut när jag promenerade men ni va inte hemma . shiiit säger jag om backarna ! de kändes i benen.. tycker du om kort och kollage och sånt ? de finns scrapbookingkurser som ska vara hur kul som helst ... eller börja träna kanske ? jag är med dig iaf ag behöver oxå en hobby .. haha kram

2008-08-06 @ 20:40:26
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Och vem behöver inte en hobby... Men vad ska vi välja?

2008-08-07 @ 08:06:35
URL: http://nogg.se/frujagdell
Postat av: Angelica

Man följer med sina vänner på olika saker. Du kanske kunde testa att göra egna smycken? Om du känner nån som "pärlar" så kan du ju åka hem till henne och pyssla en kväll. Surfa runt på nätet och kolla. Man blir tokinspirerad. Jag har köpt massor med pärlor, länkar och grejer men jag har aldrig börjat. Än. :-D

2008-08-07 @ 17:05:22
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0