Nä jag knyter mig

Herre vad trött jag blev!!

Sitter bara och stirrar tomt framför mig. Dags att sova tror jag. Kul va? Kl 21 en fredag kväll. Men faktiskt så sover hela min familj. Så det är lite bra att jag kryper ner intill...


Minns ni det håär programmet? Åååååå vad jag tyckte om Beppe. Jag var nog inte så gammal när det gick, men jag minns! "fäääääääääääärdig!" Lilla Sigrid var det va?
Dess utom var han Pippis pappa med och hade ett så varmt och härligt skratt. Man kunde bara tycka om honom.

Sov sött.


Kommentarer
Postat av: lollo

jag minns det !! de va det bästa barnprogrammet . de och boktipset nananinana haha kram

2008-08-02 @ 20:40:03
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja minns...:)

2008-08-02 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0