Me&I

Idag var det homeparty och massa fina kläder fanns det! Svårt att välja och egentligen skulle man ju vilja ha allt! Men det kostar ju med...
Ialla fall blev det detta.
 Superfin klänning och gammelrosa leggings med vita prickar till. Får se vem det passar.
 Den här bodyn till Elias är så fin! Kanon till jeans eller jeanshänglsebyxor.
 De här grymma sparkbyxorna a´la 70 tal var så coola på! De sålde bra idag. Jag beställde dessa beiga som har en stor igelkott bak på rumpan och matchande strumpor.

VAr det något mer? Hmm... jo två hemliga paket med. Ett till bäbis och ett till mig. Hoppas på något rikigt fint.

Kommentarer
Postat av: Lisa Hanfelt

Jag tycker det var jätte synd att jag inte kunnde komma. Hoppas ni hade ett roligt party.

2008-08-17 @ 09:02:58
URL: http://liam.ronaldblogg.se/blog
Postat av: Jennie

Kul med lite nya kläder. Jag ska på ett på onsdag, får se om det blir något köpt. Kollade hemsidan och tyckte inte det var så mycket fint där men det är ju skillnad att se dem live.

2008-08-17 @ 11:39:31
Postat av: Angelica

Åhh, Elin hade en mörkbrun sprakdräkt i plysch med ett stort turkost hjärta på rumpan. Så himla sött. En riktig liten 70-talsbebis. Och det bästa av allt var att den hade asbra andrahandsvärde på Tradera sen. ;-)

2008-08-17 @ 11:59:21
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0