Ajaj!

Jag har ont i huvudet. Idag med...
Saken är den att jag har visdomständer på utväxt och jag tror att det är den högra uppe som spökar nu. Det gör ont i käken när jag biter ihop och när jag gapar. Men det kan oxå vara för att jag slog huvudet vansinnigt hårt i dörren när jag städade härom dagen. En overklig smäll rätt över tinningen och hela högra sida. Slogs bakåt och fick lägga mig ner. Har antagligen fått en skallskada. ;-)
Det skulle ju förklara en hel del!  *hehe*

Idag har det städats (nähä?!) och så var vi på MAXI och handlade (nähä?!) och så åkte Alice med J till träningen och L åkte med mamma o pappa till GBG så möts de alla upp där sedan för att se matchen.

Jag och E ska vila.
Seså, vila....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0