Relaxxxxxxxxxxxx

Ojoj nu är jag avslappnad vill jag lova. Ett par glas rödvin, tacos och så bubbelbad med levande ljus och mannen i badet. Mysigt va?

Jocke och flickorna fixade en mysig taco-middag som vi åt med levande ljus och massa prat om skolveckan som varit. Alla på gott humör.

Sedan gick jag och la lillkillen efter maten medan flickorna hade fredagsmys framför tvn så hällde vi upp bubbelbadet och bubblade. Så gott att bara få god massage och prata om allt mellan himmel och jord. Men man blir så såsig av alla bubblor, mat och vin så det var inte långt ifrån att man somnade.

Vi slappade sedan framför IDOL med en tjej var. Alice somnade i knät efter en stund. Gott att bara få en liten lugn stund med tjejerna med.

Nu är det kändisdjungeln. Jag vet inte om jag kan klara det för jag har så svårt för han vin-Bengt.  Jag sak göra mitt bästa. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Barck

Åhhhhhhhhh vad mysigt........ :) Vi dricker vin.....sååå gott med fredag..



Puss & Kram

2009-09-11 @ 21:51:35
Postat av: Carin

Kollade du djungeln , har knappt sett ngn reklam heller, vad går dte ut på?

2009-09-13 @ 15:09:40
URL: http://tatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0