Goder afton och välkommen helg!

Nu har jag klarat av första veckan. Och det känns jättebra. Mina arbetskompisar är toppen och får mig verkligen att känna mig välkommen.

Vi har varit ute massor denna veckan och det i kombination med att lära känna ca 40 barn, rutiner och tidiga morgonar har gjort att jag känner mig skittrött. Tog ett glas rött nu i soffan till "Halv åtta hos mig" och nu kan jag knappt hålla ögonen öppna.

Joakim spelar match ikväll med sin (antagligen) nya klubb.

Imorgon ska vi ha några mammor och barn på lite kalas för 2 åringen. Dagen efter hans tvåårsdag började han med "Den är MIN!" Nu är han visst kung i universum och den centrala punkten som ska styra allt och alla. 
 

Kommentarer
Postat av: ida

haha.. Underbart!!!



Ja jag hörde det ryktas om att det var klappat och klart nu? Så skönt va??????

2010-03-05 @ 07:08:52
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0