Stor säng

Idag har mamma och jag varit på IKEA, jag gillar att strosa runt där. :) Idag var vi där för att köpa nya madrasser och sängkläder till Elias växa-säng. Tänkte att han skulel få börja sova i den nu och kanske kunna vandra in själv till vår säng på natten. Antagligen lär jag väl få ångra mig för han lär säkert springa ur den många gånger innan han somnar. Men det är väl en invänjning med det med.

Köpt jättefina sängkläder på Hemtex som hade halva priset på fina satin-set. Underbart sköna att ligga i. Så nu ligger de i tvättmaskinen, sedan ska det bäddas fint. :) Får visa bilder sedan. Båda flickorna har sovit i den sängen med.

Idag har han inte sovit middag heller, så det ska nog gå bra att somna ikväll.

Nu är jag så hungrig, maten är på spisen. Idag blir det gott! Fiskgratäng med potatismos och dillsås... *yum*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0