Lördag

Idag kom mamma och pappa hit så vi åt frukost tillsammans. De ska snart ut och resa. Runt heöa jorden istort sett. Till en liten ö; GILI (Lombok) Indonesien. En helt galen resa! Eller fantastisk är nog ett bättre ord. :)  Men en lång flygresa med flera byten och båt sista vägen. Jag undrar hur mamma ska fixa det. Men det blir nog toppen! En sådan resa gör man inte ofta. Dessutom reser de tillsammans med goda vänner vars dotter har en dotter som driver hotellet där de ska bo.




Men vad jag ska sakna dem när de är borta i nästan tre veckor!!

Barnen får tanka lite momor/morfar-kärlek idag då de ska sova över där.
Jag och Joakim ska på 30 års fest hos vår "granne" Jonas. Det ska bli jätteskoj!!

Frågan är vad man ska ta på sig bara....

Kommentarer
Postat av: Hockeymorsan

Fy så grymt! Hade gärna varit där jag med just nu kan jag säga...

2010-01-17 @ 20:02:15
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0