Hm.. natten

gick sådär. En lite vilsen/orolig kille var det i natt. Igår kväll var jag inne hos honom många gånger. Han mumlade "nej, kudden!" hela natten. Vet inte om han saknar sin gamla kudde eller om det bara var konstigt med ny säng och allt. Han låg och kände på huvudgaveln, precis som om han letade efter spjälorna.

När jag vaknade vid 5-tiden var min säng tom och jag hittade Jocke inne hos Elias. En nästan  två meters man, med en rygg som en 80 åring låg och sov i en pytteliten säng.
Så jag avlöste honom för E var ändå vaken. Så där låg jag i ca en timma och bara pussades och gosade med den lille prinsen. Idag lär vi nog vara lite trötta tänker jag.

Hoppas att han sover bättre nästa natt.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Självklart jobbig innan man vant sig, blir säkert bra,mmm! snusa för mig också,Such!

2010-01-11 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0