Hjärnskada?

Undrar om jag fick en liten hjärnskada igår efter boxpasset, för efteråt hade såg jag ljusblixtar i höger öga, jag kunde inte stava så jag fick idag radera de två inläggen jag skrev igår kväll. Louise kom över i morse och undrade vad jag hade sysslat med när jag skrev. Och helt ärligt kunde jag inte få till bokstäverna. Det gick bara inte, trots att jag läste. Kände verkligen i det läget att jag förstod precis hur ni med dyslexi har det. Det fanns ingen logik alls i mina bokstäver!

Ialla fall var boxpasset hur kul som helst! Jag mår bra ännu, men har en dundrande huvudvärk som inte ger med sig. Men ska köra på med yogan idag för det tror jag gör gott för kroppen. Imorgon  lär nog träningsvärken slå mig som ett hårt slag i magen. Eller ja lite överallt faktiskt!

Det är väl inte världens bästa timing att jag ska JOBBA imorgon då. ;) Fick ett samtal nu om jag kunde jobba 8-16.30 så ingen mjukstart för denna tanten!
Och detta betyder att mitt tårtbakande måste ske idag. Eller så gör jag det lätt och köper färdiga bottnar. Hmm.. nu känns det lite lockande då jag har en kille med feber här i soffan. Han fick sin dos nr 2 av svinvaccinet igår och fick feber som ett brev på posten. Hoppas att det går över lika fort som den kom.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag trodde du hade fel på tangentbordet jag... haha



Var Lisa så hårdhänt igår ;-) ?

2010-01-19 @ 12:27:39
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: louise

back to work :) härligt

2010-01-19 @ 12:31:08
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Hockeymorsan

Men visst är det hur ql som helst med boxpass!!!??

2010-01-19 @ 16:11:44
Postat av: Carin

Jag lider av samma sjukdom, migrän! Låter precis som när jag får mina synrubbningar och kan inte se allt. Mitt självtest är att hålla upp fem fingrar och se om jag kan se alla på en gng. Faller en bort ur synfältet då vet jag att det är migrän på g. Samma om jag tittar på folks ansikten, då har d eingen näsa, för synrubbningsfältet ligger precis i "näshöjd" så då kan jag ej se deras näsor. Hatar migrän...

2010-01-21 @ 07:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0