Sorg

Imorse vid 9-tiden dog min farfar. Han hade ett blödande magsår och hade åkt till sjukhuset igår kväll. Han har varit dålig ett tag, eller sedan han hade oturen och bryta lårbenshalsen för ett tag sedan och efter det när han var tvungen att vila blev han dålig.

Men det är så otroligt tungt ändå, även om jag vet att han har varit dålig ett tag, så är man ändå inte förberedd.
Mamma ringde från andra sidan jordklotet och var så ledsen och bara vetskapen att de är så längt bort och har hela resan hem... usch.

Enda trösten är att han får träffa farmor igen.

Kommentarer
Postat av: louise

fy .. tänker på er . han va go Sven , en riktig kämpe !!

2010-02-12 @ 12:11:48
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Thessan

Blir alldeles ledsen iögat. Känner verkligen med er. Spelar ingen roll hur förberedd man tror att man är. D gör sååå ont ändå. Stora å många kramar till er!

2010-02-12 @ 12:17:46
Postat av: Tina

Usch vad tungt.. Tänker på Er.

Stor KRAM

2010-02-12 @ 12:44:00
Postat av: Hockeymorsan

Usch då. Klart det är tungt även om man vet om att det snart ska ske. Stor kram från mig!

2010-02-12 @ 12:52:32
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag beklagar..tänker på er hela familjen

2010-02-12 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0