Alla hjärtans dag

Godmorgon!

Har ni blivit uppvaktade på sängen imorse?

Här är vi riktigt dåliga på att uppvakta. Som Alice sa: "Mamma du fick ju frukost påsängen när du fyllde."
Visst hade jag gillat att få en liten kärleksgåva, men jag uppvaktar inte Jocke så därför räknar jag inte med det. Men iof fick han sova idag. Så det var väl lite uppvaktning?

Själv gick jag upp och gjorde klart pappas tårta. De kommer hem idag och vi tänkte åka ut och fira honom lite. Jag förberedde igår två skinsktekar och sås, så det är bara att koka potatis sedan.
Bröderna med respektive kommer med. Och vi har köpt en jättefin digitalfotoram. Där kan deras bilder från resan rulla.

Jag har gjort marsipanrosor i massor, så ingen ska behöva bråka om rosen idag. :)



Visst ser den smarrig ut?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tårtan är verkligen kanonfin, aldrig funderat på att bli konditor eller öppna cafe? Ha en bra dag. Kram

2010-02-14 @ 09:30:51
URL: http://willebusdesign.blogspot.com
Postat av: Maggan N

Mums! allså vilken tårta, ha en fin ALLA HJÄRTANS DAG! Själv uppvakta jag min man med rosor för omväxlings skull annars är det jag som brukar få det, han köpte ett hjärta med choklad och sockerhjärtan i.

2010-02-14 @ 12:18:27
Postat av: lisa hanfelt

Vilken fin tårta den skulle man gärna ha på sitt kalas. Du är riktigt duktig på bakverk och att gardiner dem... H aen bra alla hjärtans dag....



Lisa med familj

2010-02-14 @ 15:48:36
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Tina

Håller med Jennie..Du är grym på bakverk och matlagning=)=)

kram till dig på alla ♥ans dag!

2010-02-14 @ 16:58:35
Postat av: Thessan

Wow, tjusig!

2010-02-14 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0