Frisördags

Idag hade jag bokat tid för tjejerna hos frisören. De har varit en gång för flera år sedan och då var jag missnöjd och har fprtsatt klippt dem själv. Men nu är deras hår så längt att det har varit svårt att få det rakt så jag ville klippa igenom håret.
En elev klippte och det blev bra tror jag. Har inte kollat efter men jag tycker ändå att det är fruktansvärt dyrt! 200 kr för elevklippning och bara toppa ett långt hår.

Elias tyckte att det var jätteläskigt och frissan fick inte ens kamma honom så mamman fick klippa honom hemma. Jag har velat fram o tillbaka om jag ska klippa eller ej. Men så här i efterhand blir han ju bara så himla fin! Han ser så stor ut. Och tuff. Denna gången körde vi en kortare frisyr. Efter förra klippningen sa min bror att han såg kristen ut. ;) Inget fel med det. Han var bedårande då med.

Nu ser han ut så här...


Näsan rinner och mat runt hela mun. Men söt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0