Tacksam

Jag har gått och tänkt på detta i flera dagar.

Tänk att jag har sån tur egentligen och har så goda vänner. Jag har vänner sedan urminnes tider som fortfarande står stakt vid min sida.
Jag har fått underbart goda vänner från tiden i Finland, som kommer finnas i mitt liv för alltid.
Och jag har min underbara Nettan från tiden i Sthlm och Maria.

Jag har alltid varit så oerhört glad och tacksam över att jag fått så goda vänner när vi har flyttat så under åren och det är ju det som gjort att jag har trivts så bra på alla platser. Det hade ju lika gärna kunnat vara så att jag inte lärt känna någon och bara längtat hem!

Nu när vi har flyttat hem har jag fått ytterligare vänner för livet. Mina gamla vänner finns kvar och fler har kommit till. När man minst anar det smyger det sig in nya goda vänner, såna man känner för så där lite extra. Som man vet kommer kunna vara goda vänner länge, länge....

Till er alla mina vänner: I LOVE YOU! Och är så glad att just DU är min vän.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Måste säga att det är nog för att du är så härlig och öppen och social som gör att du har många vänner. Hinner tyvär inte skriva mer för det är någon som skriker Lilla Vilja.

Lisa

2009-09-25 @ 08:15:12
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: lisa hanfelt

Föresten undrar om du har kvar din babysitter och om man kan få låna isåfall????



Lisa

2009-09-25 @ 08:16:33
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: louise

de är nog så att du är en sån man bara vill vara vän med :) karisma .. tack för att DU finns :)

2009-09-25 @ 13:01:09
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0