Sådär...

Alice har fotat idag.

Nu är barnen lagda.
Efter kvällsgröten blev det ett gott bad för Elias. Sa till tjejerna att göra klart på rummet och vara färdiga för sängen kl 19 så skulle jag läsa en bok efter Elias var lagd.

Efter lite tjat, var de klara ltie över sju och vi hann med en bok. Måste verkligen låna någon läsebok på bibblan och börja läsa mer för barnen. Önskar verkligen att jag kunde få ihop det på kvällen. Men det är oftast för mycket. Antingen så är det gympa, dans, kvällsmat, läggning av E, tv-program som de vill se osv...  och tiden finns inte. Någon kom med en bra idé om att läsa lite under tiden de äter kvällsmat eller frukost. Det kanske skulle funka? Tids nog ialla fall.

Nu ligger de och jag väntar på IDOL. Ska du se?

Har gjort mig en kaffe karlsson. Kände att jag behövde både koffein, sprit och sött!

Har jätteont i magen, alldelse uppspänd och konstig är den. Antar att det beror på att jag åt lunch i stan idag och valde buffén för att Elias skulle få bra mat. Och åt två små potatisar. Det måste vara det som spökar nu när magen inte är van med kolhydrater.

Jaja, det lär gå över.

Imorgon ska vi upp till den nya lekplatsen på simnersröd kl 10, så har du inget annat för dig ta dig dit och umgås!

Här är dagens fotograf med. Världens sötaste.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Gjorde de samma i kväll för mina tjejer. Läste under kvällsmaten och det var väldigt uppskattat. Fick så dåligt samvete i går när jag insåg att det var länge sedan och att vi har svårt att hitta tid för mysiga lässtnder. Så nu får det bära av till biblan för fam. Hamfelt okså och lånas någon bra kapitelbok och börja.



Lisa

2009-09-08 @ 21:10:48
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Angelica

Fina ni!!

2009-09-09 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0