Klockan är bara åtta

och jag sitter och gäspar som en tok i soffan. Inte ens Sveriges ledning kan rycka upp mig. Tycker synd om den stackars killen som fick bollen på sig och det blev självmål. Men bra för oss.

Började dagen med att jag och Elias följde tjejerna till skolan. Skön promenad på morgonkvisten. Sedan hade vi stor lekträff på stora lekplatsen kl 10-11.30 där vi lekte och fikade med goda vänner.

Efter Elias hade sovit åkte vi bort till Lisa och Ludde och lekte/drack kaffe en stund. Jocke och tjejerna åkte till badhuset efter skolan.
När vi kom hem mötte mamma oss i dörren och hon stannade en liten stund. Vi hann ockås med lek hos Louise o Mathias innan det blev dags att göra oss klara för kvällen. Jag var så sugen på pizza så efter ALice gympa köpte vi pizza. Nu sitter jag här med magont och gottesug. Pizza är bara en bra idé innan man äter!

Magsäcken måste ha krympt ordentligt för jag orkade inte ens en halv.

Nu ska jag försöka hålla mig uppe och se IDOL.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Roast på Berns är ju förstås på tok för sent! Kl 22-23 på måndagar i Kanal 5. Men man kan spela in. :-)

2009-09-09 @ 22:28:30
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: ida

Börjar sakna lekträffarna nu......

2009-09-10 @ 06:55:51
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: frida

Angelica: Nej man kan inte spela in! suck



Ida: Du får komma på lekträffar när det passar dig. Vi andra är ju rätt anpassningsbara. :) En em kanske?

2009-09-10 @ 06:58:53
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0