Godmorgon!

Så sitter man här tidigt på morgonen och dricker kaffe. Alldeles barnfri och uppe kl 7.
Varför är det så? I vanliga fall skulle jag gärna ligga kvar, men idag, andra gången sedan Elias föddes är vi helt barnfria och jag vaknar kl 7 och kan inte somna om. Undrar hur det har gått hos mamma o pappa? Jag ska hålla mig ifrån att ringa iallafall en halvtimma till. ;)

Kvällen igår var toppen!
Vi mötte Teberios på resturangen och åt och tjatade tills filmen började. Och den var verkligen bra. Wow gå och se den och det är en film som helst ska ses på bio. Jag har ju inte läst böckerna så det var extra spännanden när man inte vet vad som händer. Linn satt och frågade sin man när det blev för spännanden om vad som kommer hända. Fusk! ;-)

En supermysig kväll ialla fall.

Idag ser ut att bli en vacker dag! Solen skiner från en klar himmel. Vilket väder vi har haft hela veckan! Underbar sensommar med  värme och sol. Nu gillar man verkligen hösten när det är så här.

Idag ska flickorna få åka med Jocke ner till GBG men åka hem till fam Terberio för att leka med Filippa, de kommer bli tokglada. Själv ska jag åka och hämta prinsen. Vi stannar säkert hos  ma o pa tills det är lunch och vila, då ska jag försöka vila jag med om jag ska orka ut och svira ikväll. Vi var ju inte i säng förrän vid 1 i natt. Och man är ju ingen ungdom längre. ;) Jag kan inte fatta att jag faktiskt blir 32 år nästa gång. Vad hände?

Men så tänker man på vad man faktiskt har; tre vackra fina barn, och det är inte illa vid 32 års ålder. Och igår fick jag en så fin kommentar av tjejerna. Alice tittar på mig i bilen: "Mamma, vad fin du är." Gullesnuttunge! Och Linnéa ifrån baksötet: "Ja det tycker jag med!" Ibland kan de... ;)

Vad ska ni göra idag?

Förresten är det någon här som är bra på att tyda drömmar?


Kommentarer
Postat av: ida

Måste gå å se filmen jag med!! Nackdelen är dock att man måste vänta så länge tills nästa film kommer :-)



Fina ungar och fin mamma är då.... Ja Jocke e inte så pjåkig han heller förståss ;-)

2009-09-19 @ 08:11:39
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Tina

N och jag vill med gå och se den. Får se när vi hinner med det.



Idag blir det kräftskiva med jobbet, ska bli MUMS!



2009-09-19 @ 09:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0