Vintertid

Kom du ihåg att ställa tillbaka klockan?

Jag gjorde faktiskt det. Jag brukar missa och komma på det på morgonen. Försökte dra lite på läggdagset igår, emn Elias och ALice vaknade kl 5.50. Kändes alldeles för tidigt för en söndag.

Nu är det höstlov from imorgon. Veckans planer?

Kanske en bio idag, det var något här i Lje. Sedan ska vi bowla med vänner på tisdag tror jag, ananrs har vi vecka rätt öppen.
Hade räknat med att Jocke skulle vara färdig med fotbollen, eftersom det var sista matchen igår, eller skulle ha varit, men nu blir det istället kval med första matchen på lördag. Så nu är det hårdkörning istället i 2 veckor till.

Det är inte långt kvar till Egypten heller. Hur ska det gå?
Jag har valt att stoppa huvudet i sanden lite. På riktigt vet jag inte hur jag ska kunna lämna för en vecka, när jag tänkerpå det kommerångesten och känslan av världen sämsta mamma. Samtidigt ska det bli skönt att få vila lite och bara ha skoj med vänner, sola, bada, äta och sova. Men lite rädd är jag att längtan ska ta över.

Men det är ju bara att stoppa huvudet i sanden, för mycket annat kan jag inte göra åt saken.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, vi har oxå lov. Eller vi och vi. Pontus har. Han får va på fritids mån-tis och sen jobbar S hemifrån på onsdag och jag hemifrån tor-fre så då får han va ledig och Elin va på dagis halvdar. P kräver ju inte så mycket uppmärksamhet som E så därför funkar det att jobba hemifrån när han är hemma men inte när E är hemma.

2009-10-25 @ 19:49:59
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det där med att stoppa huvudet i sanden känner jag igen... Men som du sa för ett tag sedan, tänk vad gott när man vaknar upp i solstolen och säger: Oups jag slumrade visst en stund :)

2009-10-26 @ 13:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0