Varför?

Varför blir man så sugen på något på kvällarna? (Eller egentligen är jag det hela tiden.) Jag vet inte hur jag ska komma över det. Eller jag har dålig karraktär och ger alltid in för suget. Nu är jag och nallar i skåpet för där finns en stor godispåse som ska bli gottepåsar till söndagens barnkalas. 
Det är bra att det ska bli barnkalas, för då ska jag proppa påsarna fulla med all Dajm och Kexchoklad som är kvar sedan Liseberg med.

Lite duktig har jag varit idag ändå. Satt och slappade på ändan fra,för datorn efter middagen och bestämde mig för att gå ut och gå. Det var en evighet sedan kroppen fick motion. Jennie ville följa med och det var så skönt och roligt att gå en runda på 5,3 km och bara babbla. Vi ska ju vara roomies i Egypten jag och Jennie. :)

Det är bara en månad kvar. Herregud!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har oxå tänkt på det där med suget. Ibland är jag inte ens sugen utan bara sugen på att stoppa i mig nåt. Sitta framför TVn och gotta mig. Bara själva grejen att göra det - inte för att stilla nåt sockerbehov. Vad gör man åt det??

2009-10-06 @ 20:54:20
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Frida J

Men precis! Ofta kan man inte säga vad man är sugen på bara något att stoppa i sig. Konstigt.

2009-10-07 @ 06:57:01
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: fru korn

Jag "unnade" mig lite chocklad, för vi hade ju varit så duktiga och varit på promenad..... VARENDA KVÄLL SKA DET "UNNAS"...... promenad snart igen så man kan äta mera choklad:)kram

2009-10-07 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0