Time of my life!

Herregud såger jag bara!!

Vilken otroligt rolig kväll jag hade igår. Ladies night startade hemma hos Ida där jag och Lisa lagade mat som var så god. Jag, Lisa, Ida och Louise åkte vidare ner till Gbg och där drog något av det roligaste jag varit med om igång.

Jag har skrattat, skrikit, sjungit och dansat så galet mycket! Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så bra, men det kändes som om den showen var gjord för Lisa och mig. ;) Tror de andra tjejerna var riktigt nöjda med.

Enda nackdelen är att man fick gå upp kl 7 idag. :( Lite tufft efter en sån kväll, men det är bara att bita ihop och tänka tillbaka på gårdagen.

Hoppas att Ida lägger ut lite bilder så att jag kan visa lite från kvällen.

Ful får man va men inte dum.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul när det blir såå lyckat!=)

Hoppas dagen idag inte blir alltför jobbig..'

Kram

2009-10-18 @ 08:48:00
Postat av: Jennie

Jag kan bara hålla med, det var så mycket bättre än jag vågat tro. Ha en solig dag! Kram

2009-10-18 @ 09:56:45
URL: http://w
Postat av: Thessan

Var på ladies night för några veckor sedan här uppe isthlm. Å, jag kan bara hålla med. SÅÅÅÅ BRA!

2009-10-19 @ 05:36:55
Postat av: Carin

Vad skoj det låter, jag har missat ngt va? Undra om det fortf går här, kanske Thessan vet..;) hoppas på bilder... kram

2009-10-19 @ 08:12:13
URL: http://tatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0