Reseträff

Ikväll ska vi ha möte med resegruppen. ;) Äntligen ska vi sitta ner och göra planer och listor och få igång den goa resestämningen!

Vi ska ses hemma hos min roomie Jennie och titta i taxfree-kataloger och drömma oss bort till värmen. Ångesten över att lämna finns där, men jag stoppar huvudet i sanden och vägrar låta den få förstöra!



Se så underbart vi ska ha det!

När jag ändå var på Vårdcentralen köpte jag maghvaccinet Dukoral med, som jag ska börja ta idag. Den garanterar ju inte att man slipper magsjuka, men det kan vara gott att ta den. Tog den inte sist och då var det ingen som blev sjuk. Är man försiktig med vad man äter och spritar sig ofta har man nog rätt bra skydd.

Här ska jag nog kunna spendera några timmar...


Ja sämre kan man nog ha det. En bra bok och lite roligt tjejsnack på det.

(bilder från www.ving.se)

Kommentarer
Postat av: ida

Ni kommer ha det så GOOOOTTTT!!!!! Är allt lite avis såklart!



Jag räknar med ett vykort bara så ni vet ;-)

2009-10-28 @ 16:18:10
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Brynja

Fy fasiken alltså.....JAG VILL MEEED!!!

2009-10-28 @ 16:38:21
Postat av: Maggan

MMMmmm! vad härligt!

2009-10-29 @ 00:18:51
Postat av: Angelica

Men herregud vad bra ni kommer att få det!! När åker ni??

2009-10-29 @ 07:48:13
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Therese W

Underbart!!! Ha det så skoj & njut!! Kram kram

2009-10-29 @ 11:41:04
Postat av: Therese

Underbart!! ha det så skoj & njut för oss frusna nordbor;) Kram kram

2009-10-29 @ 11:42:26
Postat av: fru korn

Nu börjar det kännas, snart åker vi!!! Snart får jag börja skriva på packningslistan:)Tack för igår!

kram roomie

2009-10-29 @ 13:50:47
Postat av: Tina

jAG är avis..=)

Underbart kommer ni få det. NJUT!

Kram

2009-10-29 @ 21:43:58
Postat av: Carin

ser underbart ut, avis!!

2009-10-30 @ 19:57:32
Postat av: Anna-Maria

Hej Frida.

Brukar kika in på din sida. Det är mysigt att följa dig och din fina familj. Tycker du är en toppenmamma som tänker på dig själv, det är klart att det inte är lätt att lämna de små liven för en vecka. Men vem mår inte bra av att ladda batterierna och njuta av att bara vara någon gång i livet. Försök se det till var det är, en vecka går fort. Ta hand om dig och ha en underbar S E M E S T E R!



P.s Mamma och jag har planerat en NY-tripp hösten 2011 (då är lillebror 1.5 år) och då ska vi åka helt själva utan barn- längtar redan....

Kramar från halmstad och mig, Anna-Maria alltså :-)

2009-10-31 @ 21:42:00
URL: http://amysvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0