Morgonmys

Här hemma ser oftast morgonen ut så här om man blickar bort mot soffan...



Han är en riktig njutare som gärna ser lite barnprogram på tv innan han drar igång dagen.

Idag var det dock en promenad till skolan för att följa storasyster Alice. Och när vi kom hem såg det ut så här....


En sjuk Linnéa som satt i soffan och åt glass till frukost. Antagligen har hon fått halsfluss. Väntar på att doktorn ska ringa. Elias såg iallafall att hon åt glass i samma stund som vi öppnade dörren.

Så det var bara att klämma i lite snabb frukost och sedan sätta sig tillrätta...


Själv planerade jag en tur till IKEA efter läkarbesöket, som visst blev 9.45. :) Lje vårdcentral är väldigt bra måste jag säga.

Hörs sedan!

Kommentarer
Postat av: ida

Vad smart att sätta en bullform på glassen!!!

2009-10-20 @ 17:03:53
Postat av: Anonym

Håller med Ida!!

Tänkte på det direkt jag såg bilden..

2009-10-20 @ 19:19:16
Postat av: Tina

Håller med Ida!!

Tänkte på det direkt jag såg bilden..

2009-10-20 @ 19:19:36
Postat av: Frida Jensen

Japp det funkar toppen! Gör inte för stort hål bara. ;)

2009-10-20 @ 21:05:23
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: lisa hanfelt

Smart trick med glassen. Kommer nog att ta efter för det sölas en hel del när de är pinnglass. Hoppas stortjejen piggar på sig. Saga saknar sin kompis i skolan. Hälsa henne från Sagis.



Lisa

2009-10-21 @ 10:24:52
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Brynja

Gud vad gott han ser ut att ha det framför tvn!



Frida jag vet en karrär till dig, skriv en bok om "mammans tips och trix du inte kan klara dig utan" Den hade sålt succe!

2009-10-21 @ 10:24:54
Postat av: Angelica

Vad smart med stopp-o-spill-formen!

2009-10-21 @ 20:35:05
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: nej, jag har inte varit och kollat in kollektionen. Men vilket år som helst kanske? :-)

2009-10-22 @ 07:31:47
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Brynja kom ju på en lysande karriär till dig!

Börja skriv ner alla smarta grejer du gör så har du snart en bok.

Kram

2009-10-22 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0