Kvällen i bilder

Ikväll var vi nere på skolan där alla barn har målat fina teckningar efter tema. Och vi föräldrar får köpa dem och pengarna går till fattiga barn. Samma med fikat och så sjunger de barnen som vill med musikfröken Renée.

Linnéa hoppade av i sista sekund på första gången kören skulle sjunga men Alice var med. Sedan var Linnéa med andra gången.

Elias lyssnade och satt stilla hela första gången. Andra gången hade han nog tröttnat.



Vill inte lägga ut bilder på andras barn, hela kören så ni får nöja er med mina egna. ;)




Jättefina sånger och duktiga var alla barn.

Alice tog kort på mamma innan med.


Det fina halsbandet har Alice gjort till mig.

Fick höra i dag att min farfar hade fått åka till sjukhuset och var rätt dålig. Håller alla tummar och tår att han återhämtar sig. Han har varit stark och alltid gått sina promenader, tills han för någon månad sedan föll och bröt lårbenet. Sedan dess har han riktigt tacklat av. Min goa farfar. Tänk på honom ni med.

Nu läggdags av kidsen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fina ni är allihop!

2009-10-22 @ 19:10:24
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Ida

Hälsa Alice att jag oxå vill ha ett sånt halsband!! :-)

2009-10-22 @ 20:41:29
Postat av: Frida Jensen

Angelica: Tack vad sör DU är ;)



Ida: Ja det ska jag hälsa henne! Hon blir nog glad för uppdraget. :)

2009-10-22 @ 20:59:59
Postat av: Maggan

En söt familj, håller tummarna för din farfar.

2009-10-23 @ 11:10:41
Postat av: Maggan

Vad gör jag för fel när mina inlägg försvinner? vill bara säga att ni är fina och att jag håller tummarna för din farfar. KRAM.

2009-10-23 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0