Fredagsfika

Idag var det fredagsfika hemma hos Angela. Herre det var en hel drös med gravidmagar idag! 4 av 7, inte illa!
Jag är ialla fall glad över att jag är färdig, även om det såklart känns lite konstigt och vemodigt över att inte få vara med om livets mirakel igen, att bära ett barn och föda.

Men jag har 3 mirakel här hemma som glädjer mig enormt! 3 fina friska, smågalna kottar. ;)

Elias och Theo kom åkande...


Sedan gick de över alla till att hoppa i soffan. Det var jättekul ända tills stackars Theo ramlade ur. :( Det gick som tur var bra ändå.


Nu ska jag läsa lite bloggar tills tjejerna kommer hem, då blir det goda hamburgare med massa gott på + pommes! Fredagsmyyyyyys.

Kommentarer
Postat av: ida

4 av 7??



:-) Lisa ringde å undrade om jag var gravid :-)

2009-10-23 @ 19:31:42
Postat av: Brynja

Vad stor han ser ut Elias i vagnen!!! Goa små (stora) gubbar det där! hehe

2009-10-23 @ 20:05:23
Postat av: frida

Haha, ja nu när jag räknade efter var det bara 3 ju! Och vi var 6 st. Inte ett enda rätt!

2009-10-23 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0