Allt eller inget!

Funderar på detta varför det är så med mig: Allt eller inget. Inte alltid förstås, jag kan gå lagom ibland med, men oftast inte.

Som nu. Jag bloggar samtidigt som jag steker hamburgare och har pommes i ugnen, bacon i micron och en dubbel sats bullar på jäsning. Stämmer min plan är jäsningen klar precis efter maten, vilket innebär att jag får baka ut bullarna medan barnen äter. I lugn och ro, sedan kan jag äta när bullarna jäster andra gången.

Det är så att när jag sätter igång med något blir jag väldigt effektiv och tar lätt på mig lite för mycket. Men på samma gång är det då jag jobbar som bäst. Men så kan jag sitta och inte göra något med. Allt eller inget.

Funkar du så med?

Sedan kan jag lätt svära och gorma över att jag har för mycket på g. Men det är ju självvalt ialla fall.

Kommentarer
Postat av: Morgana

haha jag är PRECIS likadan!!!

Helst skall det vara ett dussin kompisar till Ungarna här också :-)

2009-10-24 @ 09:24:03
URL: http://queenofnight.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0