Underbara känsla

Det är inte klokt vad skönt det är att ha sin lilla Prins hos sig igen. Bara pussa på honom och lukta på honom hela tiden. Flickorna med förståss, men de kommer snart från skolan, så då ska de få de med. ;)

Elias var lite avvaktande de första minuterna i morse och tittade på mig och bara gosade med Laban tills vi kom upp och började prata om flygplan. DÅ släppte det och mamma fick så mycket kärlek.

Men hur kan det hända så mycket på en vecka? Han babblar mer än han gjorde när jag åkte. Flera ord i meningar, allt säger han och det är helt fantastiskt roligt att lyssna på denna kloka lilla kille.

Förmiddagen har gått åt till att bära och leka, tätt tätt intill varandra. Han vill ha mig nära och har hur mycket som helst att berätta om.
Vi åkte till ICA och köpte med lite fika sedan fick vi leka lite och fika med Louise o Mathias innan det böev dags för lunch och nu sover han. Jag hade tänkt att vila lite eftersom natten inte var direkt bra. Men det finns massor att läsa ikapp här med.

Tyvärr har jag inte sladden till kameran jag hade med till Sharm, men en lite glimt på en något brun Frida ska ni få. (blixten tar färgerna lite) Men om 2 dagar i detta vädret har snart den bruna huden ramlat av. :(



Köpte med ett roligt paktet till Elias med flygplan, helikopter och buss med en massa roliga tillbehör. Han leker massor med det...





Nu ska jag baka e banankaka för det var gott om bananer som inte hinns äta upp.

Sedan ska jag nog ta med barnen i eftermiddag till BVC för att Elias ska få vaccinet mot svinet. För oss vuxna var det slut och kommer först på måndag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han undrade väl vad det var för en neger som flyttat in. :-D

2009-11-19 @ 14:08:13
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Ann-Lie Möller

Vilken fin färg du har fått jättefint :)

2009-11-19 @ 14:20:07
Postat av: Ida

Hjälp! En livs levande pepparkaka! En fin sån såklart!

2009-11-19 @ 14:35:42
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Superfräsch & otroligt brun för "bara" en v.! Härligt för er:). Underbart med kärlek till/från sina barn<3, Vad mer behöver man?! Hoppas ni alla får sova gott inatt & fortsätta mysa imorgon igen:) Kram Therese

2009-11-19 @ 21:24:23
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Kul och se en sådan fin färg på någon nu när de flesta är bleka och gråa. Hade gärna haft den jag med. Låter som du haft det bra trots saknad av barn.



Lisa

2009-11-20 @ 11:38:08
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0