Pack-lista

Ju nu börjar sängen förvandlas till ett slagfält av kläder och andra grejjer.

Taktiken är att lägga fram det som ska med så jag vet vad jag packar. Men varför är det så svårt att begränsa sig? Bättre för mycket än för lite är mitt packnings-motto.

Det som inte bör glömmas: (så jag kan läsa sedan)

Pass
Linsen/glasögon
smink
shampoo/balsam
rakhyvel
plånbok
telefon+laddare
Ipod
nattlinne
öronproppar (Jennie kanske snarkar ;-) )
böcker
kaffe
vattenkokare
skedar
muggar
(kläder så klart)
mediciner
sprit
handduk

listan får fyllas på under dagen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har mitt "slagfält" hemma på köksbänken. Där har jag lagt fram apoteksgrejer och lite neccessär grejer och ett par böcker än så länge... Ser ut som kom och hjälp mig men R har fortfarande inte sagt nåt om oredan...

2009-11-09 @ 15:20:26
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: fru korn

Haha, ta med öronproppar till mig med! Du kanske snarkar:)Kram

2009-11-09 @ 15:47:33
Postat av: Angelica

Köper man inte spriten på plats? :-D

2009-11-09 @ 19:22:18
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Angelica, handstpiten vet du! ;) Den får man inte glömma. Den andra spriten köper man på flyget och sedan är allt gratis på plats!

2009-11-09 @ 20:40:11
Postat av: Tina

Leia är full i vattenkoppor, ser för jäkligt ut. Usch stackaren har inte haft det lätt i helgen. Feber och massa koppor överallt, värst var dem som satte sig i kissen och rumpan.:(



Vi är hemma imorgon, ta med dig barnen till Uddevalla så smittar vi.=) Kan bjuda på både fika och smitta;)

Kram Tina

2009-11-09 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0