gott gottigott gott

Lördag, semester ja livet är gott idag. Fotbollen är över för i år. Eller ja matcherna, sedan börjar resten men NU är det semester. Vi njuter av livet och idag var början  av några goda veckor.

Middag; älgfärsbiffar, solskensmos och kantarellsås hos mamma och pappa med mina bröder och deras sambos. Vilka fina tjejer vi har fått i familjen. Älskar de båda. :)

Sedan hem och barnen äter lite lördagsgodis. Elias är stor kille och ska ha skål med godis han med. Lite choklad i en skål och en klubba. En mycket nöjd kille som satt stilla och fint i soffan med sina systrar.

Sedan blev det räkor, aiioli och rosevin med mannen. Linnéa börjar uppskatta räkor med och Alice åt macka. Men så värdefullt och skönt att kunna sitta och bara ha det gott och prata.

Flickorna la sig i vår säng för att se Körslaget medan jag och Jocke bubblade och pratade hur länge som helst. När vi kom ner sov flickorna gott i vår säng.
Jag har letat och grävt i ögat efter en lins som redan var ute. nackdelen med vinet kanske? ;) Man tycker att man borde märka om den är ute eller ej, men lite suddigt är det ändå. det krävdes både jag och Jocke för att konstatera att där är nog ingen lins i ögat. (jag försökte få ur den i badet men trodde inte att det gick)

Nu är det lite datatid sedan läggdags. Vad gör ni kväll mina goa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0