Fredagsmys

Igår var det verkligen fredagsmys här hemma. Trots att jag bara varit borta en vecka så har jag saknat fredagarna med familjen. Myset av att vara vara tillsammans, inte stress av något. Äta gott tillsammans och gosa framför tvn.

Igår, liksom många fredagar blev det tacos. Blir det när barnen får välja. Vi måste få lite fler tips till fredagsmys!

Alice gjorde så här med sin mat...


Elias han hade en salig blandning på sin tallrik; leverpastejmacka och jogurt till att börja med, sedan tillkom; majs, gurka och chips som han dippade i jogurt. Såg inte så gott ut, men han verkade gilla det. ;)


Jag och Linnéa skötte oss ialla fall vid matbordet. ;)


Sedan var det Idol men vi somnade såklart innan det var klart och såg inte vem som åkte ut. Får kolla upp det nu, så jag vet när tjejerna vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0