Febrig Prins

Elias fick feber igår. Märkte att han var lite stillsam när vi gick skyltpromenaden. Satt så stilla i vagnen, men tänkte att han säkert bara var trött. Det var ju em och mörkt ute. Men väl hemma såg jag febern i hans ögon. Så i natt har han legat i vårt rum. Är rätt att febern ska rusa och han ska få kramp och man inte är där. Så jag fick i honom en alvedon vid 22 sedan sov han gott till lite efter kl 06.


Nu är febern i hög, 39,5 och han har fått en ny alvedon. Han är tapper den lille Prinsen och gnäller inte trots att han måste må så dåligt. Men det här med suppar är inget bra på honom nu. Han blir helt förtvivlad och förkrossad! Får testa med flytande nästa gång, men det är lätt att det blir utspottat.

Jag hann med en tur till Torp. Köpte en jättesnygg tröja och jeans till Elias. Tog en fika med Louise o Mathias innan jag hämtade Alice på skolan.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Krya på dig prinsen....

Fam Hanfelt

2009-11-30 @ 15:22:20
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Maggan

Sjutton också, stackarn, hoppas det går över fort, mycket glass behöver han.HIHI!

2009-11-30 @ 16:17:38
Postat av: Ida

Uss stackarn!! Hoppas han blir bra snart. Tycker det är jobbigt när de är sjuka och man inte riktigt känner igen dem till sättet. Ja Alvedon ja, sist jag gav nellie en supp kändes det som jag begick ett övergrepp. Så nu har vi flytande hemma, och hur vi ska få i den kräsna lilla damen det vet i fasiken! Suppar är ju så bra med tanke på att de verkar så fort....

2009-11-30 @ 18:02:17
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0