Blond

Ja jag må vara blond, men idag slog jag rekord i pinsamhet.

Elias ville ha termometern idag när vi skulle byta blöja. Han tycker det är kul med pipet i örat. Men den funkade inte. Så jag bytte batteri. Funkade inte då heller. Jäkla Ikea-batteri, tänkte jag och testade med andra. Nä inget hände. Tog ut dem igen och tittade. Jo de satt rätt. (jag kollade verkligen)

Så eftersom jag varit duktig och sparat både kvitto och garanti åkte jag ner till affären och sa att den inte funkade, jag har bytt batteri flera gånger och han ska undersöka saken under dagen och ring när han vet vad felet är.

Det tar två minuter så ringer han:

-Jag har fixat den åt dig nu Frida. Vet du vad som var fel?
-Näääääääe?
-Du har satt batterierna på fel håll.

Vad fan, jag kollade ju! Det var bara att skämmas och hämta den. Till råga på allt klappar han mig på axeln och säger:
-Tjejer ska inte hålla på med sånt här.

Jag tycker ändå, det allra flesta dagarna att jag inte är så dum, men idag får jag slå på mig själv lite. Och egentligen ska man hålla tyst om sånt. Men mina vänner, jag bjuder er på den.

Har du något pinsamt att berätta som kan lätta mig lite? Snälla?

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHA!!!!!!!! Tack för skrattet!!!!

2009-11-06 @ 13:02:20
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tina

:D

Liite pinsamt förstår jag ja..;)

Men kul var det att läsa..haha

2009-11-06 @ 13:25:44
Postat av: Lisa

Du kan ju iaf byta proppar!! Det är inte alla som kan det...

Kram

2009-11-06 @ 13:36:25
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Frida

Lisa: Det är mycket jag kan göra. Men detta lär jag få höra i all evighet nu, så alla bra grejjer lär jag riktigt "rub in your faces" from nu. ;)



2009-11-06 @ 14:20:29
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: ida

Det är lite konstigt med kommentarerna. Sen jag satte igång den nya bloggen har jag i snitt 140 unika träffar om dagen. Men aldrig nån som skriver? Tråkmånsar!



Har inte bloglovin..... :-)

2009-11-06 @ 20:02:15
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Angelica

Du vet ju att jag är så jäla pinsam nästan jämt :-)



Jag är expert på att vräka ur mig saker som nånting om en tjockis när det står en tjockis brevid. Jag sa högt och tydligt att det var lite kärringvarning på att åka iväg en helt och käka julbord. Kanske passar om man är 53 typ, sa jag. Och gissa vad? I omklädningsrummet stog en "tant" i typ 50- årsåldern. Heja mej!



Idag gasade jag istället för bromsade. Det var pinsamt när man stog på en parkering och skulle parkera och bara hade ettan i.

2009-11-06 @ 20:02:26
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Carin

hmmm...jag tyckte det var pinsamt när jag skulle ta i hand med sjukgymnasten vid ett besök som tack för dina ord och så.. Hon fångade upp min arm o vred bort den o klappade om mig och sa, vi tar inte i hand här pga svininfluensan. Jag kände mig bara dum, men ändå så harmlöst. Hatar att halka/snubbla offentligt med..

2009-11-07 @ 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0