Vilken kväll

Det blev ju en toppenkväll igår.

La Elias lagom till matchen skulle börja men han hade svårt att komma till ro (typiskt!) eftersom han hörde röster uppifrån. Louise, Jennie och Ida kom och skulle se matchen  med mig.

Linnéa, ALice och Saga fixade iordning lite film-mys på rummet. Med kuddar, chips, godis och fotbollen på ljudlös och High school musical 3 på dvd.

Första halvlek hann jag inte se så mycket av eftersom jag fick springa upp och ner till Elias som inte ville sova och sedan till tjejerna när lilla kompisen ångrade sig och inte ville övernatta. De är inte alltid så stora som de tror när de är 8 år. Mamma-längtan satte in. ;) Så vi får ta det en annan gång.

Men andra halvlek blev det ialla fall en del tittande och det var en spännande match. Många chanser från båda lagen. Precis när jag tittade ner på Alice som höll på att somna intill mig gör Jocke mål!!
Men det fanns ju som tur var repris.

Så kul att han får göra mål i just denna matchen och vara den som avgör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0