Uppdatering om helgen

Har varit dålig på att blogga, men det har faktiskt varit fint väder hela tiden och vi var så klart ute så mycket som möjligt.

Valborgsafton firades först här hemma på vår altan med Lollo och hennes pojkar och våra familj, samt flickornas kompis.


Kolla vilka goa ungar....



Efter vår middag åkte jag hem till Ida och David på grillkväll och kalas. Vi gick vidare till Turisten och jag blev rätt glad och go under kvällen och hade verkligen roligt! En riktigt lyckad kväll, men jag fick sota för det med en rejäl baksmälla i fredag, men min man var en klippa och tog barnen och var borta ett tag så jag fick starta sakta och lugnt.

På kvällen satt vi hos grannen Jennie jag och Lollo och pratade i flera timmar, jättemysigt hade vi det under filtar på altanen.


Jennie kollar kalendern för ev. resa.

Idag har jag ägnat mig åt hemmet som helt har förfallit under dessa dagar. Så en storstädning var behövligt! Och tvättstugan tömd. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0