Skön hemmadag

Idag har varit en sån där skön dag utan en massa måsten. Alice fick äntligen hit sin kompis Nora och de har lekt hela dagen, märker knappt av dem. Förutom när jag ska börja plocka undan nu då. ;)

Tjejerna är ute och leker och Elias sitter och läser sin favoritbok. "Vad kör Molly?"



Djupt koncentrerad. Mamma får inte störa.



Nu ska jag försöka ropa in tjejerna för idag är det duschdags! Vet inte varför vi aldrig lyckas få till det de kvällarna Jocke är hemma, för det är lite meckigt att hinna med alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei! Vad fin du är i lugg Frida! Fick du mitt svar från fb?,längesedan nu..Så underbart för dig/er med solresa,njut för det är du verkligen värd!!! Våran hälsosyster sa faktiskt att det är många mödrar med sina små som åker till värmen tillsammans,innan de går..så de är "lätthanterliga";-)Ska föreslå det för barselgruppen..fast just nu vill jag bara njuta av Tristan tillsammans med Oscar-för det känns som vi har gått om varandra en tid bland flytt/renovering/jobb..Vi ser fram emot Ängön! Sover inte över,men tillbringar en heldag/kväll-tillsammans med er mysigt!! Kram på dig! Du är en fantastisk mamma! :-)

2009-05-07 @ 10:40:07
Postat av: Jessica Mörtsllem

Skönt att ha såna där mysdagar hemma ja- h¨ller fullständigt med dig.Kram på dig/er

2009-05-07 @ 11:48:55
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0