Rent och skönt

Finns det något skönare än när man har städat, det är rent och fin och man kan sätta sig och njuta av att det är rent och iordning. I alla fall 5 minuter. ;-)

Jag och lilleman tog ett städ-race nu och har gjort köket skinande rent och blankt. Det blir ju lite mer puts när man valt ett högblankt kök. Men det är det värt. Nu blänker det fint i eftermiddagssolen.

    

Jag är verkligen så risig som jag ser ut idag.
   
Har verkligen inte gjort mycket, förutom denna städning nu på em, men så fick jag lite energi av att vara ute i 10 min. Skulle gå och lämna en övernattnings-väska till Linnéa för hon ska sova hos Moa.

Nu är detr snart läggning av barn och sedan Robinsson innan jag ska stupa i säng.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Alltid skönt med nystädat men det varar dock inte så länge när man har många barn. Tänkte på i morgon är det fortfarande aktuellt att leka för Saga och Linnea eller är du trött av förkylningen? Ring om du viill ändra annars tar jag med Saga i morgon bitti.



Lisa

Krya på dig föresten.

2009-05-09 @ 19:36:10
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0