Oväntat besök

Stog och grejjade i köket när Jocke fick ett samtal från herr och fru Teberio som åkt hit upp för att spana på hus. De kom och åt kvällsmat med oss. Vi pratade gamla finska minnen och annat kul.

Tänk att vissa människor alltid finns så nära i hjärtat trots att man ses så sällan. (Nu ses ju iof Jocke o Rikard varje dag) men vi; jag och Linn gör ju inte det. Men jag är så glad över att hon bloggar så känns det som man umgås ändå.

Och bara det att de kan tänka sig att flytta hit är så underbart roligt. Håll tummarna att de hittar ett fint gamalt renoverat hus på Lyckorna!!

Nicke och Brynja hade tagit med sig tjejerna för en kväll i Spabadet på Backamo. De åkte vid 19 och kom hem runt 21 lagom till kvällsfikat.

Imorgon ska jag starta dagen hos frissan. Måste färga håret. Sedan ska det bli en tur till IKEA och så måste jag stanna till i Kungälv i Linns butik! Har varit där flera gånger men då har alltid Linn varit i gbg-butiken.

Kommentarer
Postat av: Therese W

Det är även vår dröm den dag vi åker tillbaka..ett hus med äldre charm..det får gärna ligga lite avsides med en stor härlig lummig trädgård..ser framför mig många mysiga fikastunder under körsbär & äppelbloms träd nämligen;-)..Kram!

2009-05-12 @ 10:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0