En ny dag

Med nya krafter?
Elias verkar vara lite bättre idag. Men han har fortfaraden lite feber, men det är ju inte alls den utmattade killen som han var i går em. Jag har knappt träffat honom känns det som.

Inatt var det mycket vakentid. Han var vaken mellan 2 och 5(?) och låg och sjöng och pratade hela tiden. Han hade hög feber så efter välling och ny omgång med alvedon fick han ligga i min säng. Jocke la sig hos Linnéa så han skulle gå upp med dem på morgonen.
Men Elias låg bara och rullade runt, frös o svettades om varannat och kunde inte komma till ro. Vid 5 tiden måste vi ha somnat till.
Jag vakande 7.05 och det var tyst i huset, så upp och väcka Jocke och Linnéa som hade somnat om efter klockan hade ringt. Men han tog med sig Elias upp så jag fick vila en stund till.

När jag kom upp skulle E sova igen och då åkte jag och Alice på shoppingtur Köpte en massa fina presenter till syster, åt på McD och shoppade lite fint till henne med. Hon ska få visa er sedan vad hon köpte. Bedårande fin kommerhon att vara på kommande kalas och avslutningar!

Lindex har kommit stort när det gäller sina smycken. Dessa köpte jag idag och blev glatt överraskad av priset.



Lindex Shop Online - Armband

Nu är Svante elektrikern här och fixar med spotsen i taket. Vi har precis fikat på en mycket smarrig blåbärspaj som jag slängde ihop nu när vi kom hem. Man får smörja de där arbetarnba lite så de jobbar bra. :-)
Jag hoppas att någon kommer och fuktspärrar så det snart blir ett badrum här. :-)

Elias får skynda sig att blir friskt med eftersom vi ska ha kalas både fredag och lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0