En dag i staden

Det är itnte ofta jag åker in till stan. Vet inte varför, kanske tröttnade man efter skoltiden på UA-city. Men nu börjar det bli riktigt trevligt igen. Kanske för att det är vår? Eller för att det faktiskt renoveras och fräschas till och för att det kommit lite nya butiker?

Åkte in för att köpa lite presenter till Linnéa som fyller snart, men så klart var det inte det jag åkte hem med. Istället blev det fin somrig duk till uteborde, några fika-brickor och kläder till Elias. Ett par mysbyxor och body från Lindex och så hittade vi en ny barnbutik där jag hittade ett par jeans som jag spanat på tidigare på nätet.

Det är inte lätt att hitta byxor till lille myran, men dessa såg riktigt lovande ut och de passade!!

(HAde lagt ut bilder och text här, men det kom visst inte med! Gör ett nytt försök.)





www.boogiekidz.se

Kommentarer
Postat av: Anderz von Otto

Dom var ju asfräsiga!!! Passade ju alldeles utmärkt ser det ut som :-)

2009-05-11 @ 16:55:39
Postat av: Lisa

Det var jag som skrev ovan... Är hos mor och far och vet i sjutton varifrån Anderz von Otto kom....

//Lisa

2009-05-11 @ 16:57:02
Postat av: Tina

Dem ser ju Toppen ut på med!! Bra köp!

Alltid lika kul att se er IRL också=)=)



Kram Tina

2009-05-11 @ 17:43:26
Postat av: L

Kul att se Er idag vännen!! =) Lilla E är ju bara sååå BEDÅRANDE!! Kläderna var superfina =) Vart kommer den ljuvliga myrtröjan ifrån. Supertuff ju!! Kramisar.

2009-05-11 @ 19:24:42
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: frida

Lena: Myran är från Lindex.

2009-05-11 @ 19:54:54
Postat av: Carin

Coola killen!!!

2009-05-11 @ 21:35:52
Postat av: Jennie

Nova Star gör skitsnygga jeans! Han ser jätte fin ut i dem.

2009-05-12 @ 14:41:54
Postat av: Jessica Mörtsllem

Jättesöt liten prins med tuffa brallor!

2009-05-12 @ 18:39:44
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0