Bröllopstankar

Ikväll har jag varit på vinprovning hos min goda vän Lollo. Hon och hennes härliga Johan ska "knyta ihop påsen" i sommar och gifta sig!!

Det är så roligt så jag inte vet vad!

Ikväll har vi prövat ett jättegott rosevin och ett vitt vin. Båda var goda men min röst föll på rosén.

Vi har lyssnat på ingångsmarscher och psalmer och haft det så mysigt. Tack vännen för att jag får vara med på er planering. Jätteroligt.

Tänker tillbaka på vårt bröllop och kärleken svallar, känslorna kommer och jag kan riktigt minnas in i märgen hur det kändes inför och under vigseln! Så mycket känslor.

Du är allt hade vi som solosång. Otroligt vacker.....
Och även Att älska dig.

Ååååå vad roligt att få vara med på ett bröllop mellan nära vänner.
Nu ska jag krypa ner hos min underbara make. Han har nog värmt upp sängen.


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh jag vill oxå vara såå vacker som du var en dag!! Gud vad roligt för din vän att gifta sig..=)



Kram och godnatt

2009-05-19 @ 23:56:00
Postat av: Tina

Förresten vilken fin header du gjort!!=)=)

2009-05-19 @ 23:56:40
Postat av: lollo

aaaaaaaaaaaaaaa klart du ska vara med !!

2009-05-20 @ 09:22:04
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: lollo

vilken fin header förresten !!

2009-05-20 @ 10:04:38
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh vad underbart med bröllop! Mer sånt!

2009-05-21 @ 07:43:47
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0