Underbart

Antagligen kommerjag få äta upp att jag skriver detta, men jag gör det ändå.

Vi har haft toppen-nätter här hemma ett tag nu!! För de för de föesta låter det kanske inte så toppen, men för oss,          (läs MIG) som är van att vara uppe minst 2 ggr och ge välling mm. Så har vi nu gått till en gång!

Och den senaste tiden har han vaknat vid 23-tiden och fått välling och sedan sovit hela natten.
Som i natt. Somnade 19.30, vaknade 23 och fick välling och sov till kl 07.00.

Eftersom min kropp inte är inställd på så sammanhängande sömn vaknar den självklar runt 5-tiden och undrar om bäbisen är ok.

BAra för att jag skriver detta kommer det säkert att bli riktiga helvetesnätter fram över. Han är ju snuvig nu så det finns väl en risk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0