Trött...

Känns som en rätt vanlig rubrik här hos mig. Men idag, eller inatt menar jag ahr det varit jobbigt. Elias har inte sovit mycket alls.

Började igår kväll med att han somnade gott som vanligt, runt 19 och när jag lagt tjejerna kkar jag in hos honom och det luktar skit. Hm.... han har gjort några harpluttar innan han somnade in. Så det var bara till att byta, men som tur var somnade han om. Han fattade nog inte vad det var som hände. ;)

Så går jag upp och ska fixa med lite kvällmat till mig, när det knackar på dörren. Jag har ju låst och dragit ner persiennerna. För igår kväll fick jag jobbiga tankar och började tänka på vad som skulle kunna hända när man är ensam. Tänk om någon tar sig in?

Så jag blev livrädd. Vem kommer och knackar och drar i dörren kl 20??

Med hjärtat i halsgropen öppnar jag dörren. (jag funderade faktiskt på att inte göra det) Och så var det bara Brynja. :)
Hon skulle hämta några orkidéer och så kvällsfikade vi tillsammans.

Gick och la mig med vetekudden (älskar den när an är ensam och det är svinkallt i sängen) efter Greys men hann inte somna innan E vaknade och var ledsen. Försökte trösta men det var välling som gällde. Men efter 20 min grät han igen så då tog jag honom till min säng och känner att han är blöt igenom pyjamasen. Blöjan blev nog inte så bra påsatt tidigare. Så upp och byta!

Efter det har han sovit väldigt lätt in till mig så det har inte blivit många blundar i dessa ögon i natt.

Idag är det Kyrkansbarntimma, och jag får väl kämpa mig dit.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ååå lider med dig. Jag har legat vaken inatt å väntat på att Hugo skulle vakna men han sov så jag hade ju kunnat ta Elias istället :-)

2009-03-26 @ 14:08:11
Postat av: Tina

Usch vad jobbigt, hoppas du snart får sova mera.

2009-03-26 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0