Sköna söndag

Vaknade tidigt med Elias idag, men när jag kom upp fick jag reda på att det ska ställas om klockan, då blev det lite roligare. ;)

Har gått vår vanliga promenad med Loiuse på morgonen sedan har jag kört Linnéa till Strövar-träff. De ska tälja (läskigt med kniv tycker jag för jag har ju lite tvångstankar om knivar, livrädd att skära mig!) men det är ju bra att de lär sig? De ska tälja pinnar så ska de grilla korv.

Sedan har jag myst lite med Alice, hon ville absolut ha mascara idag när jag målade mina så lite på övre fransarna. Vilka ögon hon har den ungen. Fransarna slår i ögonbrynen så mascaran kletade av sig på dem!!  Så här fin blev hon....



Nu kommer Louise över på en kopp kaffe. Ska se till att hon äter lite tåra med. Fick mer än en hel över igår. Men den hela kan ju Jocke ta med och bjuda killarna på.

Kommentarer
Postat av: suss

Sicken söt liten donna hon är :D

2009-03-29 @ 18:51:24
URL: http://sussblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0