Öppna förskolan

Idag trotsade vi det regntunga vädret och tog en promenad ner till ÖF. Jag, Lollo, Lisa och pojkarna. Skönt men jag har så ont i min häl. Men skade-kunniga man säger att hälsenan är inflammerad. Jag kan nog bara hålla med.

Elias gillar ÖF. Iof så gillar den ungen allt.
Och som han GÅR. Hela tiden knarat han runt. Så söt så det gör ont i hjärtat.

På ÖF var det rutchkanan som hägrade mest. Vad roligt det var att klättra upp och åka ner. Tills han fick syn på fönstret och grävskopan utanför. Man kunde kika ut genom fönstret när man stod upp på rutchkanan.



Nu ska vi köra Alice på gymnastiken och åka till mor o far som varit på Ullared idag. Jag hade visst lite att hämta där.

Kommentarer
Postat av: Lena

Spännande!! Var det något kul du hade fått?? ;) Kramis.

2009-03-16 @ 20:36:43
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Angelica

Öppna förskolan är verkligen härligt! Vi hade en superbra i Linkeboda. Var där varje dag. Dom hade öppet alla dagar både på fm och em. Tror det var stängd mellan 12 och 13 och så personalen skulle hinna äta och röja undan lite. Här i Manthorpe är det bara Kyrkan som har och där var vi aldrig. Det var fullt upp ändå. :-)

2009-03-16 @ 21:58:21
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0