Irriterande

Tog en promenad med Alice, Elias Lollo o Mathias ner till dagis för att lämna Alice, sedan skulle L handla lite på ICA. Äntligen kom jag ihåg att köpa salt. Det är nästan slut och varje gång jag handlar glömmer jag att köpa det. Men nu är det inhandlat. Och så var det något mer jag skulle handla, men det kom jag såklart inte på.

Nu har jag fixat i tvättstugam bakat ett Hälsobröd. (Har ni bakat det mina vänner? Thessan hade gjort det vet jag.) Och när jag ändå var igång blev jag sugen på att göra några cupcakes för att överraska barnen med (vem försöker jag lura?!) när de kommer hem. Men så kom jag på när jag började ta fram ingridienserna att det var socker jag skulle köpa!! Fan.

Jaja, kanske lika bra.

Men så skulle jag värma paj till mig. (Det är visst snart lunch och det är lika bra att passa på medan man är hungrig och har tid att äta.) Men så är micron helt död. Vad är detta? Ja jag kan då inte laga en micro. Och mina kunskaper sträcker sig till att kolla om sladden sitter i och det gör den. Jag har tom dragit ut sladden och satt i den igen ;-), Men det fukar inte.

Jocke kom hem.
(förutom micron klarar jag mig bra utan dig)

Men jag älskar dig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0