Hungrig

Hej på dig förrsten!!

Jag är vrålhungrig, eller det har faktiskt gått över så nu är det mer skakigt.
Jag väntar på en jäkla paj som står i ugnen och inte vill bli färdig. Jag får skylla mig själv för jag har gjort alldeles för mycket fyllning, så det tar tiiiiiiid.

Jag har inte ätit sedan den lilla biten hönökaka imorse. Sedan gick vi alla tipspromenaden i byn, sedan kom mamma, pappa o Brynja med hem och fikade så då blev det bulle. Sedan åkte jag till Torp och handlade, kikade runt i flera timmar. Och när jag kom hem satte jag igång med pajen. Blev så sugen på en Medelhavspaj men så här med facit i hand hade det varit mycket smartare att välja något snabbare.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh jag har knappt heller ätit något idag och det får jag känna av nu.. med huvudvärk:(

2009-03-22 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0