"Det nya livet?"

Ni kanske undrar vad som hände med det? Det har varit dåligt bloggande om promenader den sista tiden. Tror ni att vi lagt av och slappat till oss?

Nä då, vi är ganska hurtiga faktiskt, men bloggandet om det har varit lite lågt.  Denna vecka har vi heller inte hunnit mer än två proenader, men eftersom vi har tagit i hand på att försöka dra ut varandra 3-5 ggr/ vecka så måste vi gå lördag och söndag så det blir lite ordning.

Vi har också funderat på varför det inte händer något på vågen. Men som min kära man sa (sporttoken); "Först får ni ju muskler och de väger ju mer än fett, så därför händer det inget på vågen i början."

Och efter lite granskande i spegeln så måste jag nog ge honom rätt. Tycker att hänget är fastare! Celluliterna är inte lika många och magen känns mindre. Och eftersom jag så resultat i spegeln så provade jag även vågen (som jag vägrat ett par veckor eftersom inget hänt) och visst visade den 1½ kg minus.  Så nu är motivationen PÅ igen.

Är bara lite rädd att vi ser ut så här till sommaren 09.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Provade göra chokladmuffinsen igår och bjöd svärmor... Jag fick nog pluspoäng ;) Dom var JÄTTEGODA!!!

2009-03-06 @ 08:07:39
Postat av: Frida Jensen

Jennie: Vad roligt! Alltid bra att samla pluspoäng hos svärmor. ;-)

2009-03-06 @ 08:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0